KooKoo ja Lumon Areena tarjoavat yrityksille monipuolisen ja tehokkaan väylän markkinointiviestinnälleen.
KooKoon kanssa tavoitat yleisön sekä paikallisesti että valtakunnallisesti.
Oranssimustat värit palaavat Liiga-tasolle 25 vuoden tauon jälkeen, mikä tarkoittaa myös paluuta koko Suomen tietoisuuteen.
Jääkiekko on Suomen suosituin urheilulaji ja Liiga maan kiistatta seuratuin urheilusarja.
Jo Mestiksessä KooKoota seurasi Lumon Areenalle kausittain lähes 90 000 katsojaa ja laaja kiekkoyleisö eri medioiden äärellä niin printissä, netissä kuin televisiossakin. Liiganousun myötä sekä katsoja- että erityisesti medianäkyvyyslukemat tulevat kasvamaan reilusti!
Tuo asiakkaat viihtymään ja nauttimaan, näy peliasussa tai jäähallissa, mainosta mediakuutiolla tai käsiohjelmassa
– mahdollisuudet ovat rajattomat!
Olin valmistautunut KooKoon palaveriin ajatuksella, että kahvin voin tarjota, mutta kun rupesimme asiaa pohtimaan kunnolla, niin meille valkeni, että onhan jääkiekko ykköslaji Suomessa ja seuratuin laji myös täällä Kouvolassa.
-Matti Kukkonen, Kaslink Foods