KooKoo LIVE! marraskuulta peruttu

13.10.2021

13.10.2021 11:08

KooKoo LIVE! marraskuulta peruttu

KooKoo on joutunut perumaan marraskuisen konserttinsa. Uutta ajankohtaa etsitään keväältä 2022.

Lumon Areenan piti toimia jälleen konserttiareenana perjantaina 12. marraskuuta, mutta KooKoo joutuu perumaan KooKoo LIVE!:n vähäisen ennakkolipunmyyntimäärän vuoksi.

– Valitettavasti ei voida ottaa sitä taloudellista riskiä, mikä meihin olisi kohdistunut vähäisen ennakkolipunmyyntimäärän vuoksi, KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa harmittelee.

KooKoo ei kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon neljättä kertaa järjestettävän KooKoo LIVE!:n kanssa, sillä organisaatio etsii parhaillaan uutta ajankohtaa konsertille keväältä 2022.

– Tulemme tiedottamaan uudesta konsertin ajankohdasta ja sen artisteista heti, kun se on mahdollista, Välimaa väläyttää.

Mikäli olet ehtinyt ostamaan ennakkoliput marraskuun KooKoo LIVE!:een, luethan lippujen palautusohjeet alta.

Lippujen palautus:

Ticketmasterin verkkokaupassa (Ticketmaster.fi) luottokorttia, PayPalia, Apple Payta tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse tehdä mitään. Lipun hinta palautetaan ostossa käytetylle maksutavalle automaattisesti.

Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta (esim. KooKoon toimistolta tai Kuusankoskitalon lipunmyynnistä), pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten 30.11.2021 mennessä. Lomakkeella tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Palautelomakkeeseen (Suomi) TÄSTÄ!

Palautelomakkeeseen (English) TÄSTÄ!

Lippuja ei palauteta KooKoon toimistolta.

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Huomioithan, että tämän poikkeuksellisen tilanteen johdosta asiakaspalvelumme on erittäin ruuhkautunut. Tapahtumanjärjestäjien palautusprosesseissa on eriäviä käytäntöjä, joten joissain tapauksissa palautusten käsittelyn aloittaminen viivästyy. Tästä johtuen uusien palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 30 päivää siitä, kun aloitamme palautuksen käsittelyn. Suosittelemme seuraamaan verkkosivuiltamme ajankohtaisia tietoja peruuntuneista ja siirtyneistä tapahtumista www.ticketmaster.fi/tapahtumat.

Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

Tapahtumajärjestäjä ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa harmia.

Kiitos kärsivällisyydestäsi.

Ystävällisin terveisin,
Ticketmaster Suomen Asiakaspalvelu