23.05.2019 11:00
KooKoo investoi Lumon Areenan led-näyttöihin
Lumon Areena saa kesän aikana sisäänsä sadan metrin pituudelta led-pintaa.
KooKoon ottelutapahtuma uudistuu ja elävöityy merkittävästi tulevalle kaudelle, kun Lumon Areenalle asennetaan kesällä yhteensä 100 metriä uusia led-näyttöjä.
– Uudet led-näytöt päivittävät Lumon Areenaa taas entistä enemmän tähän päivään, KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa iloitsee.
– Näyttöjen avulla pystymme tarjoamaan yhteistyökumppaneillemme uuden tavan markkinointiin ja mainontaan. Uudistus onkin otettu asiakkaidemme toimesta erinomaisesti vastaan. Ympäri kaukaloa tulevat näytöt antavat samalla meille uuden työkalun ottelutapahtuman kehittämiseen.
Seitsemän ledimoduulia tulevat kiertämään koko kaukalon vaihto- ja jäähyaitioita sekä jääkoneluukkua lukuun ottamatta. Ne tulevat katsomoiden etureunaan nykyisten valomainosten tilalle.
Investointi on KooKoolle erittäin merkittävä. Sen kokonaisarvo on noin 100 000 euroa.
– Olemme sitoutuneet Lumon Areenan kehittämiseen. Investointi on meidän kokoiselle yritykselle tottakai merkittävä, mutta uskomme, että myös kannattava.
KooKoo hankkii led-näytöt Jumbo Digital Oy:ltä, joka on toteuttanut myös Lumon Areenan mediakuution sekä Kouvolan kärkiseurojen yhteiset tienvarsileditaulut.
Vanhat valomainokset puretaan ja uudet led-näytöt asennetaan paikoilleen loppukesästä ennen Liigan runkosarjan starttia. KooKoo pelaa ensimmäisen kotiottelunsa Lumon Areenalla lauantaina 14. syyskuuta SaiPaa vastaan.