Auta kehitystyössä – vastaa KooKoon imagotutkimukseen
Kymenlaaksolainen vai kouvolalainen? Musta vai oranssi? Vai molempia?

KooKoo tutkii brändiään ja imagoaan helpolla verkkokyselyllä.

Kuinka kymenlaaksolainen KooKoo on? Entä kuinka menestyvä, perinteinen tai viihdyttävä? Mikä saisi sinut lähtemään useammin viettämään iltaa kavereiden tai perheen kanssa lätkämatsiin?

Tutkimuksessa on yhteensä 16 kysymystä, joihin vastaaminen vie noin 5–10 minuuttia. Vastausaikaa on 31.5.2018 saakka.

– Imagotutkimus on tärkeä osa uutta #yksijoukkue-teemaamme. Toivottavasti mahdollisimman monilta löytyisi hetki aikaa vastaamiseen, koska se auttaa seuran kehittämisessä, sanoo KooKoon myynti- ja viestintäpäällikkö Matti Lindholm.

Kaikkien vastaajien kesken arvotaan kolme tuotepalkintoa: Kumhon 16” kesärenkaat Kouvolan Rengaspalvelulta (arvo noin 350,00€), Samsungin J5-älypuhelin (arvo 199,90€) sekä KooKoon kausikortti kaudelle 2018–2019 (arvo 499,00€)! Arvonnan säännöt näet TÄSTÄ ja rekisteriselosteen TÄSTÄ.

Imagokysely on toteutettu yhteistyössä paikallisen markkinointiviestinnän toimiston Nitroid 360 Oy:n kanssa.

OSALLISTU TUTKIMUKSEEN TÄSTÄ!

Lue myös

Uutinen
20.6.2018
Ennätyksellinen liikevaihto nosti KooKoo Hockey Oy:n tuloksen jälleen positiiviseksi.
Uutinen
18.6.2018
Tilaa juhannusvaatteet viimeistään tiistaina! KooKoo-lounas jää juhannuksesta kesätauolle.
Uutinen
18.6.2018
KooKoo-lounasta tarjoillaan vielä neljänä päivänä ennen kesätauolle jäämistä.

Pääyhteistyökumppanit kaudella 2018-2019